keskiviikko 4. marraskuuta 2009

where does the good go



Necklace feat. Oscar EUR 34,90, Kitson - NELLY.COMAll Star Light Hi EUR 69,90, Converse - NELLY.COMAll Star Leather B/W EUR 99,90, Converse - NELLY.COM
things I'd like to get very very badly.

sofia tagged me (only in finnish):
    1. Rakenna kolme omantyylistäsi asukokonaisuutta osoitteessa http://www.looklet.com/.
    2. Julkaise ainakin front-kuvat päivänasu-tyyliin blogissasi. Kerro samalla suosikkijuttusi asusta.
    3. Haasta!


things i like:
1. löysät pipot. mielummin mustana tai jonain luonnonvärisenä, kuten luonnonvalkoisena, sammalen vihreänä tai maitokahvin- tai harmaanruskeana)
2. hupparit. oh how i love them. hupparit on ehdottomasti mun lempivaate. samat värimieltymykset pätee aikalailla kaikissa mun vaatteissa, kuten olen yllä listannut pipoista.
3. olisi kiva löytää joku mun vartalonmalliin sopiva tuollainen neule/toppi jossa on napit. neuleet/takkityyppiset tuollaiset nyt vaan yleensä näyttää ihan kamalalta mun päällä, mikä on sääli.
4. haaremihousut. en ehkä ihan noin pussimaisia haluaisi, tai ainakaan noin neliskanttisesti meneviä. mielummin sitten ihan rehellisesti kaaressa menevät. tai sitten vain niin, että lahkeet pussittuu. maailman kivoimmat ja mukavimmat päällä.
5. tennareista jo taisin aiemmin paasatakin. toisaalta jotkut värilliset tennarit + matchaava pipo vois olla iha kiva hankkia. jos muuten ois saman väristä vaatetta päällä.
6. kamera. valokuvaajana must ja sopi tähän lookkiin! :D
7. kellokaulakoru. alussa tästä jo haaveilin 8(



things i like:
1. isot kuulokkeet. musiikkia on kiva kuunnella kaikkialla (paitsi että mun mp3:nen on jossain turussa tai helsingissä tai jonkun "paremmissa käsissä". kiitos VR.) ja isot kuulokkeet sopii moneen asuun! ainakin sellaisiin mitä itse puen päälle.
2. löysät pipot. up.
3. neuleet/pitkät paidat. vartalonmuotoni takia mulle sopii ehkä parhaiten vähän pidemmät paidat. mun isot tissit nostaa kauheen helposti paitaa ylöspäin niin siksi oon kovin kiintynyt pidempiin. sitä paitsi ostaisin ton neuleen heti jos olis rahaa kuinka voi olla noin söpö neule ees olemassa ;__; antakkee rahaa!
4. farkkulegginsit. tossa kuvassa noi nyt kai on farkut ja tottapuhuen en omista kuin yhdet, mutta farkkuLEGGINSEJÄ sen sijaan jopa kahdet! ja voi pojat ne on mukavat eikä purista lanteelta niinku normit farkut helposti tekee. paitsi mun nykyiset tavisfarkut koska ne on täydelliset (ja vähän isot mutta onneksi on vyö). ja diggailen tosta väristä.
5. tennarit. up.
6. pitkät kaulakorut. juuu jollain pienellä yksityiskohdalla. kuten just jollain korulla. puiset helmet olis kans kiva saada.
7. puiset rannekorut. ne nyt vaan näyttää kivalta :(


tää on enemmänki tälläinen JOS VOISIN NIIN PUKEUTUISIN NÄIN-look.
things i like:

1. hattu. jos kehtaisin niin käyttäisin, niin sanotusti. en vaan osaa käyttää tollaisia hienoja hattuja, harmi sinänsä.
2. kaulahuivi. kaulahuiveista, varsinkin isoista, tykkään kovin ja käytänkin! varsinaisesti palestiinahuiveista en välitä, mutta se nyt oli tähän paras vaihtoeht. ja kaippa sellainenkin menisi jos noin käyttäisi. tuo väri on ihana !
4. neule. aaaa mistä tälläisen saa ostan ostan ostan! ihanan vanhanajan henkinen mutta nykyisellä kuvioinnilla voi juku tahdon.
5. pitkä toppi + korkeat nappishortsit. tän pistin yhdistelmänä, koska käytän näitä erikseen ja päällekkäin (tosin en korkeita shortseja), mutta voisinpa käyttää näin, eli paita housujen sisässä tyylillä. taas tulee vartalo ikävästi vastaan. tai sitten mulla on päässä vikaa. harmittaa vaan kun oon katsellut kaikennäköisiä tuollaisia napillisia shortseja, mutta en oo sit viitsinyt ostaa koska niiden pääpointti eli ne napit ei tuu mun käytössä kumminkaan esiin. snif!
6. sukkahousut. pitkien housujen alle tai shortsien kanssa, lämmintä on ja kivalle näyttää!
7. korolliset ja nauhalliset kengät. voi kunpa saisin kans. erityisesti shortsien kanssa tälläiset kengät näyttää tosi kivalle.
8. isot korvakorut. ei mitään isoja renkaita tai mitään (elleivät ole puiset), mutta jotain roikkuvia juttuja. tää on aika uutta mulle nää isot korut, mutta oon oppinut pitämään niistä. vähän hankalaa vaan yleensä toteuttaa, koska mun etummaiset korvanreiät on venytyskorut ja vasta toiset ylempänä korvanlehdellä on normaalit. but i've managed.
9. vähän isompi vintage henkinen laukku. tykkäilen. varsinkin jos se on vähän kulunut ja rähjääntynyt. voisi käyttää sitten yleisessäkin käytössä, koulussa kaveroidessa kaupungilla. pikkulaukku sopii paremmin sitten vaikka juhlimiseen ja baarielämään.

että sellaista. oikeasti voisin kuvitella päälleni vain ensimmäisen ja toisen kokonaisuuden, tuo kolmas on vain haavelook.

Ei kommentteja: